آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکیهای من

من و بابایی

1392/4/18 2:26
نویسنده : مامانی
346 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی تابستون شده باباییم هر وقت که از بیرون میاد می گه چقدر هوا گرمه بعدم برای خودش شربت درست می کنه.

من: بابایی اون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابایی: شربت آلبالو .

من: می شه منم بخورم؟؟؟؟؟؟؟مژه

من و بابام

 

بابایی: بله چرا که نه!!!!!! بفرمایید...

شربت

 

من: امممممم خیلی خوشمزه ست.... مامانی شما هم بفرمایید.

اممممم خوشمزست   

 

من: بابایی جونم بیشتر لیوان شما خوردینا فکر نکنین حواسم نبود.نیشخند

به به

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا
18 تیر 92 17:55
وای خدااااااااااااااااااااا آندیا چقدر ناز شدهههههه..عکس اول بخورم اون مماختووووووو.
مامان رادمهر
19 تیر 92 14:05
شیرین عسل خاله نوش جونت باشه - معلومه حسابی برا خوردن خوراکیا عجله داریاااااا خانوم تپلی