آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کودکیهای من

پایان پنج ماهگی

1392/3/29 20:55
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

آندیا خانم یاد گرفته... :

همه چی رو می بره دهنش؛ پاش، دست مامان و بابا، عروسکاش، میز، سفره... خلاصه همه چی رو می خوره( امتحان مزه های جدید که اشکال نداره، داره؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) :

 

 

آندیا پاشو می خوره

 

 

 

عروسک

 

 

غلت می زنه:

غلت زدن

 

اگه گفتین آندیا کجاست؟

آندیا کجاست؟؟؟؟؟از غلت زدن خیلی خوشش می یاد حتی تو تختش هم دمر می شه.

 

با عروسکاشم کلی دوست شده:

دوست جون

 

 

اینجا هوا هنوز سرده:

خواب

 

 

و...

پا

 

عسل

 

لبخند

 

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا
30 خرداد 92 18:32
چه دخمل خوش اخلاقی.چقد ناز شدهههههههههههههه. وای من اونجا بودم تا الان خورده بودم این عسلو
سهیلا
2 تیر 92 14:00
پریوش جون اینهمه عکسهای خوشگل می زاری نمی گی یکی دلش غش می ره

سلی جون دوست داریم، من و آنی هم دلمون برای تو و سودا و نی نی کوچولو غش می رهههههههههه