آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کودکیهای من

غذا یا فرنی؟؟؟!!!

1392/3/24 21:34
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی و بابایی کلی خوشحالی کردن، کلی ذوق کردن، هی می گفتن آندیا امروز اولین غذاشو خورد.سوالسوال

غذا  چیز خوشمزه ای بود، راستش اولش بلد نبودم بخورم خجالتولی خوبببببب زود یاد گرفتم. تازه بعدش مامانم گفت دخترم فرنی خورده، من بالاخره نفهمیدم این که خوردم  غذا بود یا فرنی!!!نیشخند

 

راستی من خیلی مریض شدم همش سرفه های شدید می کنم، دکتر یه عالمه دارو داده بهم کاشکی زود خوب شم.دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
30 خرداد 92 13:57
سلام مامان آندیا جون- گل دختر بهتر شده؟من خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم دخمل نازتون مریض شده آخه خیلی دوسش دارم بدجوری رفته تو دل من
راستی یه سوال
من هنوز به رادمهر غذا ندادم آخه باباش نمیذاره از کجا بفهمیم که کی وقت دادن غذاست؟


سلام دوست جون، مرسی بله کاملا خوب خوب شده خاله هنرمندش.
عزیزم غذا رو از آخر 6 ماهگی می دن، این دفعه که رادمهر جونو برای واکسن 6 ماهگی بردین خودشون بهتون می گن چی بدین چه جوری بدین کی بدین همه رو می گن. من چون مرخصی زایمانم تموم شده باید برم سرکار زودتر شروع کردم که موقعی که سر کارم آندیا گرسنه نمونه.
مینا
30 خرداد 92 18:33
ای جونم .خوب شدی خاله؟


آره مینا جونم خوب خوب شدم. بوسسسسسسسسسسسسسسس ماچچچچچچچچ