آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکیهای من

پایان شش ماهگی

1392/4/25 16:24
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

آندیا خانم  دیگه حسابی بزرگ شده خیلی کارا یاد گرفته،کم کم می شینه، با سرعت دمر می شه و رو دستاش بلند می شه، خودشو رو زمین می کشه البته فعلا دنده عقبش فعاله، با همین دنده عقبم کلی کیف می کنه و کلی می گرده، غذا می خوره، اطرافیانشو می شناسه و براشون می خنده و آواز می خونه، خلاصه حسابی دلبی می کنه. موهاشم کوتاه کرده، دیگه یه دختر خانم و ناز شده.

 

آندیا

 

خسته شدم بس که رو دستام بلند شدم، یکم استراحت کنم:

آندیا خانم خسته شده

 

سلام

 

دمر شدن

 

آندیا جون می شینه

 

غذا خوردن

 

خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رادمهر
27 تیر 92 13:48
الهی قلبونت بشم خاله جونم که انقد خانوم شدی-جیگر خاله کاش یه دهن برای مام آواز بخونی


مرسی خاله جونم حتما براتون می خونم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان رادمهر
27 تیر 92 14:23
راستی یه سوال
البته اگه فضولی نباشه :این وبی که به اسم شبنم لینکش کردین مال شماس ؟ عاشق نوشته هاش شدم خیلی خاص و با حالن


نه عزیزم مال من نیست منم خیلی خوشم اومد لینکش کردم
مامان محراب و مليكا
31 تیر 92 12:18
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



خیلی خوشحال می شدم عزیزم.اما چون دختر منم شرکت کرده من یه بار sms دادم دیگه نمی تونم خیلی ببخشید. بوسسسسسسسسسسس
محبوبه مامان ترنم
1 مرداد 92 16:20
سلام عزیزم.
دختر نازی داری ماشاالله.
همسن دختر منه تقریبا.
اگر موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم. منتظر خبرتون هستم


حتما خیلی هم خوشحال می شم.
مامان رادمهر
2 مرداد 92 13:19
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
این بادکنک قلبی رو با قلبم برای گل دختر خوشگل و بلا میفرستم


مرسی خاله جون هنرمندم بوووسسسسسسسس
محبوبه مامان ترنم
3 مرداد 92 13:03
ممنون عزیزم من با افتخار لینکتون کردم.
محبوبه مامان ترنم
6 مرداد 92 13:04
عزیزم من شما رو لینک کردم