آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کودکیهای من

نظرات (6)

مریم (مامان آندیا)
7 مرداد 92 10:13
تو چه خوردنی هستی کپلی من.....ماشاءالله.......1000تا

مرسی خاله جونی.
مینا
7 مرداد 92 12:44
وایییییییییییییییییییی خدای من این فرشته ی خوشکلو ببیییییییییییین.
مرسیییییییییییییییییییییییی بابت عکسا. خیلی خوشکلن. دوستون دارم دخمل و مامان نازنین
دلم واستون تنگ شده خیلی.


مرسی مینا جونم ما هم دلمون برای تو خیلی خیلی تنگیده خیلی دوست داریممممممممممممم هزار تا هم ماجت می کنیم.
مامان رادمهر
7 مرداد 92 21:28
هااااااااااااااه
خوشبحال مینا خانوم عکسای چه جیگریرو تقدیمش میکنن


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سید عرشیا
13 مرداد 92 0:56
چه قدر دوست دارم بخورمت . خیلی نازی گوگولی. پسر من هم همسن شماست ولی چند روز بزرگتره. اون 5 دی دنیا اومده..


مرسی خاله جون شما لطف دارید.
مامان رادمهر
19 مرداد 92 14:01
خودم به عسلم رای دادم - امیدوارم رای بیاره


مرسی خاله جون مهربون و خوش قلب من، دوست دارم یه عالمه.
مینا
22 مرداد 92 22:55
قربون نی نی شکموی خوشگل بشم من که جزو 100 نفر اول شدههههه

مرسی مینا جون، دستت درد نکنه برامون خیلی رای جمع کردی. بوسسسسسسسسسسسس