آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کودکیهای من

من و عروسکم

1392/5/7 2:11
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چطوریاز خود راضی موهات کو پس؟سوال

موهات کجان؟

 

غصه نخور الان خودم کلت رو ماچ می کنم مو در بیادفرشته

 

ماچ

 

حالا دیگه نگران نباش، موهات زود در میان. خب حالا بذار پاهاتم معاینه کنم ببینم مشکلی ندارن؟

 

اممم

 

خدارو شکر پاهات سالمن. حالا چشاتو ببند یکم لا لا کن تا موهات زودتر در بیان، آفرین عروسک خوب.

 

لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا
7 مرداد 92 14:27
آنی نه به اون بوس کردنت نه به اینکه داری چشمای عروسکتو در میاری آخه این دخمل سبز پوش چقدرررررررررر خوشمزست .
محبوبه مامان ترنم
7 مرداد 92 17:33
چه باحال با عروسکش بازی می کنه.
ببوس این دختر نازو مامانش از طرف من.


مرسی خاله ما هم شما رو بوسسسسسسسسسسسسس می کنیم
مامان رادمهر
7 مرداد 92 21:34
وااااااااااای چقد خوردنی شده این دخمله اون پاهاتو گاز گاز کنم جیگری-مثل همیشم که مامانش خیلی بامزه براش نوشته


مرسی خاله مثل همیشه لطف دارین
مامان رادمهر
28 مرداد 92 12:19
کامنت قبلی مال من بود فک کنم یادم رفت مشخصات بذارم-گیج میزنم دیگه
مامان رادمهر
30 مرداد 92 11:43
آآآآآآآآآآآآآ یه کامنت دادم توش مشخصات نذاشتم فک کنم نرسید این 28 مردادی رو تو ادامه اون قبلی گذاشته بودم - چرا اینطوری شده؟؟؟؟
مریم (مامان آندیا)
21 شهریور 92 12:34
ای جوووونم به شما دخترا که از اول ، مامان دنیا میاین...


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مبین
23 مهر 92 15:39
وای خدا چه خوشمزست این قند عسلللللللللللللل

مرسی خاله جونممممممممممممممممم