آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکیهای من

سه و چهار ماهگی آندیا به روایت تصویر

1392/3/20 22:09
نویسنده : مامانی
724 بازدید
اشتراک گذاری

 من دبگه خیلی بزرگ شدم خیلی کارا یاد گرفتم. شیطون بلا شدم، دل مامان و بابام رو می برمممقلبقلب

 

 

نگاه

 

 

 

 آندیا و مامان و بابا در جزیره اسلامی:

جزیره اسلامی؛ 12 فروردین

 

 

 

 

 قربونت برم که چشات اینطوری گرد کردی:

به چی نگاه می کنی خوشگل خانم

 

 

 

 مروارید غلتون من:ماچ

عسل خانم

 

 

 

نازدار مامان

 

 

 

 کنار دریا، حمام سایهابله

کنار دریا

 

 

 

 پدر و دختر به کجا نگاه می کنید؟؟؟؟؟

به چی نگاه می کنید

 

 

 گردش سه نفره نوروزی تو سراب. البته من که همش خواب بودم چیزی متوجه نشدم. چه با فیگور خوابیدمخندونک

خواب

 

 

 عمو امیر من رو به این روز در آوردهابله؛ چه کارایی که با من نمی کنه، البته چون دوسش دارم چیزی نمی گم ولی خوب بالاخره نوبت نی نی اونا هم می شه دیگهچشمک

وای!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

جیگر طلا

 

 

 

 اولین باری که شمع دیدم: وای اینا چقدر خوشگلن، اینجا تولد 30 سالگی مامانیه(هر شمع=10 سال)خوشمزه

این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 من و هدبند و فیل و جوجو:قلب

سلام

 

 

 

سلامممم

 

 

 

  تازه یاد گرفتم با دهنم کف درست کنم. مامانم که می بینه غش می کنه..

عجب

 

 

 مامان قربون اون پیچ خوردگی موهات و حبابای دهنت بره، همه چیزت خوشمزه ست.قلبقلبقلب

جونم

 

 

 

 

 من دیگه خیلی بزرگ شدم  کاربرد دستامم یاد گرفتم دیگه همه چی رو می تونم بگیرم، همم رو هم می برم تو دهنم تا ببینم جنسش خوبه اصله چیه بالاخره...چشمک

آنی و عروسک

 

 

 

خواب ناز

 

 

 

 می گن پوست میوه ها خیلی مفیده!!!!!!نیشخند

پرتغال خورون!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پویا
12 اردیبهشت 92 23:25
خدا دخترتونو واستون نگه داره ماشالله هزار ماشالله خیلی نازه

مرسی شما لطف دارین
مامان پویا
12 اردیبهشت 92 23:28
وبلاگتونو تو لیست پیوندها ثبت کردم
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:41
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید راستی من لینکتون کردم
مینا
14 اردیبهشت 92 18:56
چقدر ناز شدیییی.4 ماهگیت مبارک تپل خانوم خوشمزه