آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کودکیهای من

سفرنامه اصفهان و شیراز

1393/4/6 18:22
نویسنده : مامانی
841 بازدید
اشتراک گذاری

22 فروردین من و مامان و بابا و مامان جون و آتا رفتیم مسافرت؛ اصفهان و شیراز.

خیلی بهمون خوش گذشت؛ فقط من مثل همیشه حوصله نداشتم برا بابام فیگور بگیرم که ازم عکس بگیره اصلا دوست ندارم یه لحظه یه جا بند شم. مامانم می گه من یکم شیطون بلام خندونک ، بعدم می گه بچه اینجوری خیلی بهتر از بچه ساکت و آرومه.( اینو نگه چی بگه )

 

آندیا و عالی قاپو

آنی و عالی قاپو

 

آبیاری مسجد امام

مسجد امام

 

خواب در نقش جهان

نقش جهان

 

آب تنی در چهل ستون

چهل ستون

 

جهل ستون

 

 

40 ستون

 

آندیا(شاهزاده آندیا) عاشق کالسکه سواری

هشت بهشت

 

چشمکهای معروف آندیا

هشت بهشت

 

هشت بهشت

هشت بهشت 3

 

8 بهشت

 

من و بابام

 

آندیا و آتا در حال مطالعه نقشه اصفهان

آتا

 

منار جنبون

پس کو مناره ها؟؟؟؟؟؟؟؟

منار جنبون

 

منار

 

من و مامان

 

تپه آتشکده

من و مامانی

 

من و آتا (بوستان سعدی)

من و آتا

 

آندیا

 

آنی

پسندها (2)

نظرات (2)

مینا
8 تیر 93 0:18
خانوم خرگوشه اونی که دستته لیمو هست؟ خیلیییییییییییی ناز شدی آنی.
مامانی
پاسخ
نه مینا جون سیبه
مامان رادمهر
16 تیر 93 2:56
سلام دوستم ایشالله با این دختر خوشتیپون که به مانشم رفته سفر اروپا و آمریکا برین