آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکیهای من

یه روز تو لاله پارک

1393/1/17 0:13
نویسنده : مامانی
466 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه روز که من تازه یاد گرفته بودم راه برم رفتیم بیرون، اولش تو کالسکه بودم بعد اینقدر وول خوردم و خودم اینور اونور کردم که مامانی و بابایی مجبور شدن منو بیارن پایین:

چه کیفی داره خودم هر جایی که دلم بخواد برم.(تو همه مغازه ها رفتم نیشخند )

آندیا

 

 

بعد یهو مامان و بابام تصمیم گرفتن منو پیشی کنن؛ چقدر هم خوشحال بودنسوال واقعا اینقدر خوشحالی و ذوق برای چیه؟

آنی

 

منم که به خاطر اینکه خودم راه می رفتم خوشحال بودم  و کلی ذوق کرده بودم

میو میو

 

همینطور که داشتم قدم می زدم یهو یه جایی رو دیدم که یه عالمه نور رنگی رنگی و کلی سر و صدا داشت، واو چه جاهایی وجود داره که من خبر ندارم:

اونجا سوار قطار شدم

قطار

 

بعدم زرافه سواری کردم

زرافه

 

زرافه 2

 

راستی موتور سواری هم کردمزبان

موتور

 

بعدم سیندرلا شدم:

سیندرلا

 

وای ببینین چه جای خوبی رو پیدا کردم یه عالمه توپپپپپپپپپ

استخر توپ

 

دیگه واقعا خسته شدم ولی دلم نمی خواد برم خونه اینجا خیلی خوبه خیلی خوش می گذره

شام

 

شام 2

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان نیکا
17 فروردین 93 0:46
سلام مامانی مهربون چه دخمل نازی خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید
مهتاب مامان آذین
17 فروردین 93 21:25
سلام عزیز خاله "سال نو مبارک بالاخره اومدی" کجا تشریف برده بودی؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی هم خانوم شدی مبارکت باشه تاتی تاتی کردنت
الهه مامان سایدا
18 فروردین 93 18:17
سلام خانم گل چقدر خوشگلی شما عزیزم ((ماشاا..) خوشحال میشم دختر به این خوبی دوست دخترم باشه منتظرت هستم به سایدا هم سری بزن
توت فرنگي
21 فروردین 93 7:59
واي فداي اين پيشي خوشمزه بشيم چقد دلم براتون تنگ شده بود
مینا
21 فروردین 93 10:48
چقدر این پیشی خانوم ناز شدهههههههههههههههه
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 18:44
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی نازبانو! روزت مبارک
ندا
8 اردیبهشت 93 12:14
الهی من قربون این موش کوچولو برم که عشقه
آویسا
9 اردیبهشت 93 12:43
چه دخمل نازی.افتخار دوستی میدین آندیا خانوووم؟با اجازه لینکتون کردم.
مامان
14 اردیبهشت 93 18:24
پیشی ملوسم لپت رو بیار ببوسم قربون اون چشمای کنجکاوت بشم خاله ایی عزیــــــــــــــــــــــــزم
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 11:12