آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

کودکیهای من

عکسهای تولد آندیا خانم

1392/11/13 1:28
نویسنده : مامانی
1,902 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخخخخخخخخخخخخخخ جون تولد منهههههههههه

تولدم خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت. کلی رقصیدم و با بادکنکا بازی کردم خیلیم دختر خوبی بودم:

 

هورا تولدمه

 

 

تازه کیکمو خودم بریدم:

 

تولد

 

 

این کارت تشکر از مهمونام بود:

 

کارت تشکر

 

 

اینم آویز رو در با تزیینات :

 

خوش اومدین

 

اینم که ریسه تولدت مبارک:

 

ریسه

 

راستی مامانم وقتی کیکو دید میخواست بره پدر آقای قناد در بیاره خوب حق داشت، آخه ببینید با اونی که سفارش داره بود چقدر فرق داشت احتمالا آقای قناد کور رنگه یا یه همچین چیزی آخه کیک من قرمز شده بود به جای صورتی، شایدم به نظر آقای قناد اینطوری قشنگتره. تعجب

 

کیک

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان رادمهر
20 بهمن 92 19:15
مبارکه چه جشن تولد خوشگلی چه کیک خوشگلی مامانی معلومه که خیلی با سلیقه این
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف دارین