آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکیهای من

دوازده ماهگی

1392/10/24 1:26
نویسنده : مامانی
662 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه خیلی بزرگ شدم داره یه سالم می شه. مامانم می گه من تو این یه سال خیلی دختر خوبی بودم اصلا مامانمو اذیت نکردم. خیلی کارا یاد گرفتم؛ یاد گرفتم دمر شم، دنده عقب برم، بعدش چهار دستو پا، حتی می تونم بدون کمک بایستم؛ آواز خوندم و صدا در آوردم الانم دایی میگم آب میگم. می خندم می رقصم دست می زنم بای بای می کنم خلاصه کلی کار بلدم و هر روز بیشتر از دیروز دل مامان و بابامو می برم. راستی یکمم مامانی شدم آخه دست خودم که نیست تند تند دلم براش تنگ می شه دیگهچشمک

بعضی از کارای این ماهم:

 

برای مامان و بابام شبکه عوض می کنم(کنترلو رو به تلویزیون می گیرم بعدش دگمشو می زنم):

آندیا و TV

 

 

به مامانم تو کارای خونه کمک می کنم:

کمک به مامان

 

 

عاشق کالسکه سواریم:

لاله پارک

 

 

عاشق بیرون رفتن:

لاله پارک 2

 

تازه خیلیم خوش اخلاق و خوش رو ام:

خوش اخلاق خانم

 

 

ولی شب یلدا مریض شده بودم آنفولانزا گرفته بودم حالم اصلا خوب نبود، بابایی جونمم هی گیر داده بود که آندیا خانم بیا کنار هندونه ازت عکس بگیرمگریه

یلدا

 

 

خیلی دوست دارم رو میز برم مثل میو میو:

میو

 

 

این شیشه شیر کوچولومو هم بیشتر از پستونکم دوست دارم:

خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان
24 دی 92 1:27
ای جانم چه دختر ملوس ونازی .بووووووووووووووووس
مامان آیهان
24 دی 92 1:36
مامانی من تمام وبلاگ آندیا جون رو خوندم اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم
مامانی
پاسخ
مرسی شما لطف دارین. حتما خیلی هم خوشحال می شم.
مامان آذین
27 دی 92 20:44
سلام دوست عزیز"وبلاگت عالیه مخصوص این خانم خوشگله خدا ببخشه اگه مایل به دوستی بودی خبرم کن .آندیارو بماچ
مامانی
پاسخ
مرسی ممنون شما لطف دارین، حتما خیلی هم خوشحال می شم
مینا
10 بهمن 92 12:43
وایییییییی خانوم پیشی شما چقدر خوردنی هستیییییییین.