آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکیهای من

ده و یازده ماهگی

1392/9/19 0:53
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

دارم به مامانم کمک می کنم...

 

کمک به مامان

 

 

اممممممممممممممممم

 

اممم

 

 

شن بازی چه کیفی داره هوراااااااااااااااا

 

کیش

 

کیش 2

 

 

یه لحظه صبر کنین ببینم این سعدی چی نوشتهگاوچران

 

سعدی

 

 

امممم حرفای خوبی نوشتههههههههههه

 

سعدی

 

 

 

الوووووووو سعدی؟؟؟!!!!!!!!!!

 

الو

 

 

سیب خوردن با دو تا دندون چه حالی می دهمژه

 

سیب

 

 

من دارم می رم فروشگاه خرید، شما نمییاین؟

 

خرید

 

 

مامانی قفسه پوشک بچه کدوم سمته؟؟؟؟؟

 

مامانییییی

 

 

آخیش راحت شدم همه چی تو کیفم سر جاش بود.....

 

کیف

 

 

عشق مامانی و بابایی:

 

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا
23 آذر 92 23:01
وای چقد ناز شدی آندیا جون.عینکشووووووووووووووو
مامانی
پاسخ
مرسی مینا جونمممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رادمهر
3 دی 92 10:20
قربون اون شیطونیات بشم من عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم خیلی عشقی به خدا چقدم قشنک کتاب ورق میزنی / همیشه به گردش و شادی دو تا محکم واسه اون صورت ناز مامانی آندیا خانوم
مامانی
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییی خاله جونم دوست دارم خیلیییییییییییییییییییییی
مینا
11 دی 92 14:37
تولد 1 سالگی پرنسس کوچولو مبارکههههههههههههههههه
مامانی
پاسخ
مرسی مینا جونم خیلی دوست دارم