آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکیهای من

کلمه

1392/7/30 0:26
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

من یه کلمه جدید یاد گرفتم در واقع اولین کلمه ای که یاد گرفتم: جیززززززززز  وقتی اینو می گم مامان و بابا و همه دوستدارام کلی ذوق می کنن منم برای اینکه تو ذوقشون نخوره تند و تند تکرار می کنم.

دارم تمرین می کنم که مامان و بابا هم بگم ولی تعداد ما و با هنوز دستم نیومده نمیدونم باید چند تا بگم پیش خودم فکر کردم 7-8 تا پشت سر هم بگم یهو کم نیاد ببینین درست می گم: ماماماماماماماماماما       بابابابابابابابابا

ناناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی مهسا
1 آبان 92 9:51
قربونش برم
چقدر شیرین شدی نانااااااااااز


مرسی خاله جونیییییی
مینا
4 آبان 92 23:46
آندیا یه وقت سردت نشه خاله جون.



مینا جون مامانم که سردش می شه فکر می کنه منم سردمه...
مامان رادمهر
6 آبان 92 14:36
دختر شیرین زبونی دیگه ماشالله