آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکیهای من

هفت و هشت ماهگی

1392/7/2 0:57
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

من به صورت حرفه ای و ناگهانی به این خوبی نشستم:

نشستن

 

 

مامان ببین باید این جوری ورزش کنی، دقت کن:

ورزشکار

 

 

لالا دارم:

خواب آلو

 

 

اینجا کجاست:

نازدار

 

 

خواب تو ماشین:

لالا

 

 

مامانی  منو برده پیش خاله قیچی. خاله قیچی چرا موهامو اینقدر زیاد کوتاه کردی؟؟؟؟؟قهر

خوشگل خانم

 

 

دستیار  مامان:

دستیار مامان

 

 

کفشدوزک رنگین کمونی در پیک نیک:

کفدوشزک

 

پیک نیک

 

 

این کفگیر ملاقه و بقیه وسایل آشپزخونه خیلی بهتر از اسباب بازینا نه؟؟؟متفکر

کفگیر ملاقه ...

 

 

من عاشق میوه ام به خصوص هلو و...

میوه

خیار:

میوه

 

 

عشق هلو:

میوه

 

میوه

 

مامانی اگه یه کم دیگه غذامو دیر بیاری کل این دستمال کاغذیا رو می خورمااااااااا

منو

 

 

چه قدر بلند شدن کیف دارهابله

ایستادن

 

 

بدون شرح:

سلاممممممممممم

 

عسل

 

hi

 

 

:آندیا خانم؟؟؟

:بعل......ه با من کار داشتین؟

آندیا

 

 

WOW

 

 

چقدر بغل بابایی نرم و گرمه:

آنی و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا
2 مهر 92 16:50
واییییییییییییییییییییییی آنی جون. خاله به فکر دندونای ما هم باش دیگه. چقدررررررررررررر ناز شدییییییییییی.


مرسی مینا جونم با چشای نازت می بینی بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رادمهر
7 مهر 92 22:57
حسابی با این همه عکسی که گذاشتین ترکوندینا دلم براش حسابی غش و ضعف رفت آخه دختر به این شیرینی و با نمکی نوبره به خدا منم که دختر دوووست.
قیافشم که اصلا به خودتون نرفته کپی باباشه بر عکسه رادمهر که کپی من شده
از طرف من خوشگل خانومو ماچ آبدار کنین و حسابی بچلونیدش

مرسی خاله جونم، مثل همیشه شما لطف دارین.بوسسسسسسسسسس