آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکیهای من

اولین نوروز

1392/2/6 1:00
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

آندیا کنار هفت سین نوروز، سال نو مبارک خوشگل خانم.

 

 

آندیا و هفت سین نوروز

 

امروز بعد از ظهر خونه مامان جون یهو هوس کردم آواز بخونم همممممممممم... هههههههه... مامانی من ذوق موسیقیش پایین اومده بود متوجه نشد دارم آواز می خونم فکر کرد خسته شدم و می خوام گریه کنم ولی من یه جوری با لبخند نگاش کردم متوجه شد که نه بابا من خیلیم خوشحالم دارم ترانه می خونم. آخه اولین بارم بود داشتم آواز طولانی می خوندم قبلا آوازای کوتاه و کم می خوندم. مامانم می گه این یه ملودی زیباست اولین ملودی زیبای عشق من. مامانه دیگه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدیار
6 فروردین 92 21:33
ای جاااااااااااااانم
چه عکس قشنگیه این


مرس لطف دارین ممنون
مینا
9 فروردین 92 20:30
عیدت مبارک شاهدونه خانم.


مرسی مینا جونم بوسسسسسسسسسسسس
خاله ی آریسا
3 اردیبهشت 92 8:44
عیدت مبارک آندیا خانوم . خیلی خوشگلیا به مامانی بگو برات اسفند دود کنه راستی به وبلاگ آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی خاله شما لطف دارین حتما سر می زنم
رها
6 اردیبهشت 92 14:32
ااااااااااااای جونم چه دخی نازو تپلی خداحفظش کنه بوووووووووووس


مرسی رها جونی از لطفت.بوسسسسسسس